نیکان جونمنیکان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
قصه شیرین زندگی ماقصه شیرین زندگی ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

پسرم همه هستی ام

؟؟؟؟

1394/8/25 11:22
نویسنده : مامان نیکان
197 بازدید
اشتراک گذاری

برات لالایی میخوندم موقع خواب

بهم میگی مامانی نخون عصبانی میشما....

آخه چرا؟یعنی اینقد بد صدامغمگین

صبح پا شدی میگم بیا صبحونه بخوریم

میگی عزیزم شکر بریزخندونک

سراسر زندگی پر شده از صدای کلمات قشنگت

من مانده ام حیران

این فرزند من است یا من فرزند او

ولی هر چه که باشد من دربست عاشق اویم

دربست دربست

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

دلسارا
27 آبان 94 16:35
وای... چه پسر خشمگینی . خوب نخون براش خواهر من . لابد صدات خوب نیست .
مامان نیکان
پاسخ
خاهر صدام خوبه گاهی وقتا پسری به یه کلمه گیر میده بعد یادش میره
خاله بهنوش و مهران
28 آبان 94 22:23
سلام بر مامان فاطمه عزیزم. بی معرفتی ما رو ببخش گلم. نگران نباش منم از این لالایی خوندن منع شدم قبلا توسط مهران خان صدامم خیلی خوبه...مشکل از سلیقه این دهه نودی هاست البته من وقتی میخوندم مهران بغض میکرد و گریه ش میگرفت...انقدر که با احساس میخوندم